диктант бағалау нормалары - жазба жұмыстарын бағалау нормалары

페이지 정보

profile_image
작성자 Lanora
댓글 0건 조회 23회 작성일 24-09-24 16:07

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
диктант бағалау нормалары - жазба жұмыстарын бағалау нормалары [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2.2. Бастауыш сынып оқушыларының қазақ тілінен жүргізілетін диктант жұмыстарын бағалау нормалары. Оқушылардың жазбаша жұмыстарын белгілі бір норма бойынша бағалаудың маңызы өте зор. Қазақ тілінен жүргізілетін негізгі жазба жұмыстары- көшіріп жазу, жатқа жазу, диктант, мазмұндама, шығарма. Диктант; Сөздік диктанты; Мазмұндама және шығарма. Диктантты бағалау критерийлері. Диктант. cөздерді жазу барысында орфографиялық ережелерді сақтайды;. мәтіндегі сөздерді қатесіз жазады және әріптерді дұрыс жазады;. мәтіндегі сөздерді. Жазба жұмыстарын жаңаша бағалау өте тиімді. Оқушы өзінің жазба жұмысында қандай жетістікке жеткендігін, не жетілдіру қажеттілігін, «өте жақсы» деген бағаны. Диктант есту қабілетіне негізделгенімен, көру жазба жұмыстарын тексергенімізде оқушылардың басым көпшілігі лексикалық қателер жіберетіні байқалады. Диктант, оның түрлері және жазба жұмыстарының классификациясы туралы қазақша реферат Жоғары сыныптарда қазақ тілін сабағында жүргізілетін жазу жұмысының көптеген түрі бар. Соның бірі — диктант. Буын диктанты сауатты жазуға үйрету, қате жазудан сақтандыру, сөзді буындап оқуға, оны жаттап алуға көмектесу, сөздерді тасымалдай білуге үйрету сияқты. Қазақ тілі бойынша қорытынды жазба жұмыстарын жүргізуге арналған. Диктантты бағалау нормалары: «5» деген баға: Ешбір қатесі болмаса. Қазақ тілінен жүргізілетін негізгі жазба жұмыстары- көшіріп жазу, жатқа жазу, диктант, мазмұндама, шығарма. Диктант; Сөздік диктанты; Мазмұндама және шығарма. Диктантты бағалау критерийлері. ДИКТАНТ ЖҮРГІЗУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР МЕН БАҒАЛАУ НОРМАЛАРЫ 2.1. Диктант, оның түрлері және жазба жұмыстарының классификациясы Қазақ тілін сабағында жүргізілетін жазу жұмысының көптеген. Жазба жұмыстарын жаңаша бағалау өте тиімді. Оқушы өзінің жазба жұмысында қандай жетістікке жеткендігін, не жетілдіру қажеттілігін, «өте жақсы» деген бағаны алу жолында еңбек ету, іздену. ДИКТАНТ ЖҮРГІЗУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР МЕН БАҒАЛАУ НОРМАЛАРЫ 2.1. Диктант, оның түрлері және жазба жұмыстарының классификациясы Қазақ тілін сабағында жүргізілетін жазу жұмысының көптеген. Соның бірі — диктант. Бұл ұғым өз бетімен ойын қағаз бетіне түсіруді және айтып тұрғаннан жазуды меңзейді. Оның түрлері: әріп, буын, сөз, сөздік, ескерту, шығармашылық, көру, өздік, терме. Мақсаты: Диктант жүргізу, оған қойылатын талаптар, жаздыру техникасы жайлы және диктант түрлері туралы мағлұмат беру. Диктанттың оқушы сауаттылығын арттыруда, тіл дамыту жұмыстарын. Грамматикалық тапсырмаларды бағалау нормалары Диктанттар жинағы. 5 11 сыныптарға арналған Оқу орыс тілдерінде жүретін мектептердегі қазақ тілі мұғалімдері үшін. Бастауыш сынып оқушыларының диктант жұмыстарын толығымен саралау: олардың мазмұнын, мәнін, басқа жазба жұмыстарынан өзіндік ерекшеліктерін, түрлерін, оларды тексеру нормаларын зерттеу.

спорт теориясы мен әдістемесі, дене тәрбиесінің мақсаты мен міндеттері слайд арман кітабы біреу гүлді су басты сәкен сейфуллин саяси көзқарасы, сәкен сейфуллин өлімі галамтордын манызы кандай, ғаламтордың зияны эссе мен жалғыз қалдым деп армандаймын халык лайф возврат страховки, халык лайф колл центр абай өлеңдері жинағы скачать




сараптама тагайындау
туған күнге тілек өз сөзімен
латентті туберкулез деген не

шофер әні скачать минус
адал ұрпақ мәңгілік ел болашағы эссе
дос туралы ма?ал м?телдер орысша

.
==============================================================

~~~~~ каскыр туралы ангиме ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.