эпидемиология тарихы - жалпы эпидемиология кітап

페이지 정보

profile_image
작성자 Kerrie
댓글 0건 조회 11회 작성일 24-09-09 01:53

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=эпидемиология+тарихы+жалпы+эпидемиология+кітап
 
 
эпидемиология тарихы - жалпы эпидемиология кітап [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Эпидемиологияның даму тарихының негізгі кезеңдері. Эпидемиология дамуы ертеден басталған.Ертедегі Шыыс Азияның халқы алапестің жұқпалы екенін біліп. Жалпы. эпидемиология. – Алматы: Ғылым, 2000. 2. Әміреев С.Ә., Момынов Т.Ә., паразитология Алматы: «Кітап» баспасы, 2005. 7. Бақылау (сұрақтар). Эпидемиология" (эпидемия және грек. logos ілім) жұқпалы және инвазиялық аурулардың пайда болуы мен таралу заңдылықтары, сол ауруларды жою шаралары туралы ғылым.Эпидемиология екі бөлімінен тұрады: 1) жалпы. Әдістері, міндеттері. f "Эпидемиология – медицина ғылымының. дербес тарамы болып саналады және адам. қоғамындағы жұқпалы аурулардың пайда. болуы мен таралу себептерін зерттейді. Бұл. Қолданылатын жалпы қабылданған статистикалық көрсеткіштер қолданылады. Оның негізгілері абсалютті сандар, интенсивті көрсеткіштер және орташа шама болып табылады. Ерекшеліктеріне. Авторыредакциясын басқарғандар В. И. Покровский, Н. И. Брико ; қазақ тіліне аударған және жауапты редакторы Н. Жайықбаев ; жалпы редакциясын басқарған С. Ә. Әміреев. Жалпы эпидемиология дәлелді медицина негіздерімен практика-лык сабақтарға нұсқаулық. ИздательствоГЭОТАР-Медиа. Тип изданияучебное пособие. Для каталогаПокровский, В. И. Жалпы эпидемиология дәлелді медицина негіздерімен практика-лык сабақтарға нұсқаулық редакциясын басқарғандар В. И. Покровский, Н. И. Брико ; қазақ тіліне аударған және жауапты редакторы Н. Жайықбаев ; жалпы редакциясын басқарған С. Ә. Әміреев Москва ГЭОТАР-Медиа, 2015.
Эпидемиология тарихы, жалпы эпидемиология кітап
Эпидемиология жалпы медициналық ғылым ретінде және анықтамасы. Мақсаты, міндеттері және зерттеу әдістері. Эпидемиология-инфекциялык ауру қоздырғышының таралуын, дамуын ж/е онымен. Эпидемиология (Даниярология және грек. logos – ілім) – жұқпалы аурулардың пайда болуын, таралуын зеттейтін, алдын алу және олармен күрес шараларын ұсынатын ғылым. Эпидемиология екі бөлімінен тұрады: 1) жалпы Эпидемиология – жұқпалы аурулардың заңдылықтары мен олармен күресу, жою және олардың алдын алудағы теорияның, әдістемелік және ұйымдастыру негіздері туралы білімнің жиынтығын қамтиды; 2) жеке Эпидемиология – белгілі бір жұқпалы ауруға тән ерекшеліктерді жан-жақты зерттейді. Эпидемиология. КБ) Геодезия (66.2 КБ) (70.08 КБ) Гигиена және (113.31 КБ) Түркі халықтарының жалпы (118.51 КБ). Оқырмандар да COVID-19 байланысты эпидемиологиялық жағдайдың өзгеруі барысы қолданатын оқулықтар мен жалпы кітап мұқабалары секілді балалар қолдары жиі. ЖАЛПЫ ЭПИДЕМ ИОЛОГИЯНЫ Ң ҚҰРЫЛЫМЫ Жалпы эпидемиология — жүқпалы аурулармен күресу, жою жөне олардың алдын алудағы теориялық, өдістемелік жоне ұйымдастыру. Негізгі терминдер мен ұғымдар. Эпидемиология тарихы. Зерттеудің эпидемиологиялық әдістерін қолдану. 1. қашықтықтан. 2. Эпидемиялық процесс туралы ұғым. Эпидемиялық процестің көріну түрлері. Негізгі әдебиеттер: 1.Әміреев С.А. Эпидемиология, Т.1: Жалпы эпидемиология/ С. А. Әміреев, Ж. Темірбекова. Алматы; Актобе,. -552 б. 2. Ерманова С.А. Эпидемиология: оқулық/ С. А. Ерманова. Қараганды: АҚНҰР, 2016. -290 б. 3. Жалпы эпидемиология. Эпидемиологияның даму тарихының негізгі кезеңдері. Эпидемиология дамуы ертеден басталған.Ертедегі Шыыс Азияның халқы алапестің жұқпалы екенін біліп.



критериалды бағалау жүйесінің мазмұны - критериалды бағалаудың құрылымы [Читать далее...]

Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны стандарттармен, үдерістермен, бағалау құралдарымен, нәтижелерімен анықталады (1-сурет). ҚР МЖМББС Білім беру аясында білім алушылардың дайындық деңгейлеріне қойылған. талаптар (күтілетін нәтижелер Б. Блум таксономиясына негізделген). Ә. Марғұлан атындағы жалпы орта білім беретін мектебі. Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны. Критериалды бағалау жүйесінің теориялық негіздері. Критериалды бағалау қағидаттары. (семинар). Мектеп үйлестірушісі: Тылешова Ардакты Аралбековна. Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту аясында критериалды бағалау жүйесінің маңызды басымдықтары. «Заманауи әлемде елдің қуаты ең алдымен азаматтарының білімімен өлшенеді» деп Елбасымыз Нұрсұлтан Назарбаев өз сөзінде айтқандай, еліміздің әлемнің дамыған 30 елінің қатарына кіру міндетін алға қойып отыр. Ел экономикасының қарқынды дамуы білім беру жүйесіне тікелей байланысты екендігін білеміз. Критериалды бағалау жүйесінің теориялық. негіздері. Кері дизайн. Оқу мақсаттарының. таксономиясы. Критериалды бағалаудың құрылымы. Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау 2. Критериалды бағалау жүйесінің құрылымы 3. ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ 4. Біз неліктен қалыптастырушы бағалауды пайдаланамыз? 5. ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ. Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны стандарттармен, үдерістермен, бағалау құралдарымен, нәтижелерімен анықталады (1-сурет). 1-сурет. Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны. Айгүл Сайлыбаева, ағылшын тілі пәні бойынша аға оқытушы:Критериалды бағалау ұғымын Р.Глейзер (1963) деген ағылшындық ғалым қолданған. Қазіргі күні бұл бағалау жүйесін дүниежүзінің алдыңғы қатарлы елдері кеңінен қолданып отыр. Ең алдымен сабақтың оқу мақсатына орай критерийлер беріледі. – Критериалды бағалау – біздің білім беру жүйесіне енгізіліп жатқан жаңа бағалау жүйесі ғой. Дәстүрлі бағалау жүйесінен негізгі айырмашылығы – критериалды бағалау жүйесінде сабақтың тақырыбына байланысты оқу мақсатына сай бағалау критерийі нақтыланады. Мұғалімнің мақсаты – осы бағалау критерийін тақырыпты берген кезде балаға таныстыру. Тренерлерді критериалды бағалау жүйесін пайдаланумен байланысты дағдылармен тренерлердің сыныпта қалыптастырушы бағалауды қолданумен байланысты. Критериалды бағалау жүйесінің құрылымы. 1.32 Mb. Дип.-Бастауыш-сыныпта-сын-есімді-оқыту, 13192, 1 сынып ашық сабақ, 8 Создание молочного комплекса КРС. Оқу жылы барысында оқудың ілгерілеуі, үлгерімі туралы мәліметті жинау үшін бағалаудың екі түрі жүзеге асырылады: қалыптастырушы және жиынтық бағалау (2-сурет). Жиынтық бағалау. Бағалау жүйесінің тұжырымдамасын, мақсаттарын, құрылымын және оны іске асыру механизімін түсіндіретін әдіснама берілген. Критериалды бағалау жүйесін. Жасалған критерийлермен салыстыруға негізделген. анықтауға бағытталған. Критериалды бағалау жүйесі 1. Қалыптастырушы/формативті 2. Жиынтық бағалау. 2. •. Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны стандарттармен, үдерістермен, бағалау құралдарымен, нәтижелерімен анықталады (1-сурет). ҚР МЖМББС Білім беру аясында білім алушылардың дайындық деңгейлеріне қойылған. талаптар (күтілетін нәтижелер Б. Блум таксономиясына негізделген). Жалпы білім беретін мектептердегі оқушылардың білім жетістігін бағалау.Қазіргі тәжірибиеге енгізудің негізін критериалды бағалау жүйесі анықталды. Критериалды бағалау құрылымы. Нажмите, чтобы узнать подробности. Жалпы білім беретін мектептердегі оқушылардың білім жетістігін бағалау.Қазіргі тәжірибиеге енгізудің негізін критериалды бағалау жүйесі анықталды. Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя? Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков. КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІНІҢ МАЗМҰНЫКритериалды бағалау жүйесінің мазмұны стандарттармен, үдерістермен, бағалау құралдарымен, моти с мороженым нәтижелерімен анықталады. Бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу және сараптау/ Разработка и пән бойынша оқу бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу. 1 слайд Білім беру мазмұнын жаңарту шеңберінде оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау 2 слайд Бағалаудың анықтамасы. Бағалау не үшін қажет? 2 Оқу жетістігін бағалау білім алушының оқу мақсаттарына сәйкес жоспарланған білім беру үдерісін реттеу және түзету арқылы нақты қол жеткізген нәтижені белгілеу. Критериалды бағалау жүйесінің маңыздылығы. администрации, доп. образование детей Скачать бесплатно. Өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық. 6. Пәндер аясындағы жиынтық бағалауға арналған әдістемелік нұсқаулықтар (1, 2, 5, ауа райы мақаншы 7-сыныптар үшін). 7. Пәндер аясындағы қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы (1, 2, 5, 7-сыныптар үшін). 8. Пәндер аясындағы тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациялары (5 және 7-сыныптар үшін). 9. Критериалды бағалау бойынша бейнематериалдар мен таныстырылымдар. 23. Жүйелік-әдістемелік кешен Сайтта } критериалды бағалауға. қатысты материалдар; } талқылау форумы; } тапсырмаларға. түсініктеме беру мүмкіндігі қарастырылған.

аурухана ішілік инфекция алдын алу презентация, бухгалтерский учет казахстан аурухана ішілік инфекция алдын алу шаралары 228 : маршрут расписание, 217 автобус расписание мұхамеджан тынышпаев, мұхамеджан тынышпаев шығармалары
капитал инвест банк
сол бир кез есимде
расслабляющая музыка для ванны скачать
сел аккумулятор после простоя
конец фильма социальная сеть

.
==============================================================

~~~~~ мухит туралы макал мател ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.