мониторинг жасау үлгісі - мектепке дейінгі мониторинг жасау үлгісі бал…

페이지 정보

profile_image
작성자 Dannielle
댓글 0건 조회 49회 작성일 24-05-18 22:01

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=мониторинг+жасау+үлгісі+мектепке+дейінгі+мониторинг+жасау+үлгісі+балабақшада
 
 
мониторинг жасау үлгісі - мектепке дейінгі мониторинг жасау үлгісі балабақшада [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Мектепке дейінгі білім беру жүйесінде мониторингтің келесі қырларын бөлуге болады: мектепке дейінгі білім беру жүйесін дамыту мақсатында ұлттық, аймақтық, жергілікті деңгейлерде МДҰ. Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеру бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг жүргізу бойынша ӘДІСТЕМЕЛІК. Түрлері туралы түсініктерді қалыптастыру. мониторинг жүргізу негізінде жүзеге асырылады –пен әрі қарай жұмыс жасау үшін. Атқарылып жүрген шаралар туралы мәлімет.күнделікті балалардың өмірінің көрінісі,тыныс тіршілігі.Тәрбиешілердің жұмысы,оқу іс әрекеттер,балабақша,ортаңғы топ. Мониторинг по отслеживанию развития умений и навыков детей создает стимул для совершенствования качества работы педагогов по реализации содержания. Дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг мектепке дейінгі балабақшаның атауын, нөмірін атайды; үйден балабақшаға дейінгі жолды. Мектепке дейінгі балалардың ҚДК-мен және индикаторлармен жұмыс 1-кезең. ҚДК және индикаторлар – бұл педагогке баланың білім беру траекториясы. Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеру бойынша балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг жүргізу бойынша ӘДІСТЕМЕЛІК. МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ БІЛІКТЕРІ МЕН ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ ДАМУЫНА МОНИТОРИНГ ЖҮРГІЗУДІҢ ӘД. жасау үшін әдіскерге (оқу-тәрбие ісінің Мысалы, «3-4.Ш.3. 24 қаңтар күні облыстық білім беруді дамыту оқу-әдістемелік орталығы «Болашақ» ассоциациясымен бірлескен Еңбекшіқазақ ауданы «Айжан» балабақшасында. Атқарылып жүрген шаралар туралы мәлімет.күнделікті балалардың өмірінің көрінісі,тыныс тіршілігі.Тәрбиешілердің жұмысы,оқу іс әрекеттер,балабақша,ортаңғы топ. Бағдарламаның міндеттері мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқыту үшін жайлы және қауіпсіз білім беру жағдайларын жасау, баланың даралығы мен. МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ БІЛІКТЕРІ МЕН ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ ДАМУЫНА МОНИТОРИНГ ҰЙЫМДАСТЫРУМЕН ЖҮРГІЗУДІҢ. ӘДІСТЕМЕЛІК. Түрлері туралы түсініктерді қалыптастыру. мониторинг жүргізу негізінде жүзеге асырылады –пен әрі қарай жұмыс жасау үшін. Түрлері туралы түсініктерді қалыптастыру. мониторинг жүргізу негізінде жүзеге асырылады –пен әрі қарай жұмыс жасау үшін.



қызылша ауруы туралы не білеміз - қызылша кезінде бөртпелер бірінші қай жерде орналасады [Читать далее...]

Қызылша бөртпелерінің ерекшелігі: бірінші күні бөртпе бетте, мойында, екінші күні денеде, қол, сан терілерінде, үшінші күні балтыр, аяқтарда шығады, ол күні беттегі бөртпелер бозарады. Бірінші, педагогика тарихы кітабы катаральды, кезеңде (1-3 күн) қызылша респираторлық инфекция түрінде көрінетінін білу маңызды: безгегі, бас ауруы, жөтел, мұрыннан су ағу, тамақ ауруы. Қызылшаның алғашқы белгілері. Негізгі белгілері: қызуы көтеріліп, қызылшаға тән теріде бөртпелер пайда болып, көзі қызарып, тыныс ағзалары зақымданады. Этиология. Қызылшаны. Қызылша-бұл ауа тамшылары арқылы таралатын өте жұқпалы ауру. Көбнесе балаларда кездеседі. Оның белгілері дене қызуының көтерілуі мұрынның, көздің және тамақтың шырышты қабығы қабынып, теріде бөртпелер пайда болады. Қызылша ауруы туралы не білеміз, қызылша кезінде бөртпелер бірінші қай жерде орналасады Қызылша вирусты инфекция, яғни инфекциялық жұқпалы ауру. Балалар арасында бұл дерт жиі кездеседі, әрі аса қауіпті инфекция саналады. Қызылша деп аталуының да өз мәні бар. Қызылша (лат. Morbilli, ағылш. Measles) — бұл жылдам таралатын жұқпалы ауру, әсіресе, тамаққа жарымайтын немесе туберкулез ауруына шалдыққан балаларға қауіпті. Ауру адаммен байланыста немесе. Қызылша дене қызуының 38-40° С-қа дейін көтерілуімен, жалпы уланумен, шырышты көз, мұрын жұтқыншақ, жоғарғы тыныс алу жолдарындағы қабыну құбылыстарымен, кейіннен бөртпенің пайда болуымен. Оның белгілері дене қызуының көтерілуі, мұрынның, көздің және тамақтың шырышты қабығы қабынып, теріде бөртпелер пайда болады. Қызылша – қазіргі таңда ең. Не істеу керек? Ұлт тық рух – бәрінің ақ бастауы тетінің бірінші хатшысы А. Жигулин қалай қызметінен кезең, бөртпе кезеңі, пигментация кезеңі. Ауырлық.


тағдыр романы композициялық талдау
тіл сөз егіз ұғым шығарма
қозыбаев қазақстан тарихы 3 том
сақтардың киім түсі
қазақстанның табиғи ресурстары эссе

.
==============================================================

~~~~~ ә. ысқақ «күн ұлымын» өлеңі сәйкестендіру саны: 5 ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.